Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011

Σκέψεις

Δεν σε αγάπησα από την πρώτη στιγμή που συνειδητοποίησα την ύπαρξη σου , όμως σε αγάπησα βαθιά και αληθινά.
Η αλήθεια είναι ότι σοκαρίστηκα όταν ξαφνικά τρύπωσες στη ζωή μου από το πουθενά χωρίς να σε περιμένω. Ως άνθρωπος του προγράμματος το ξαφνικό με αποδιοργανώνει ,χάνω τις ισορροπίες μου και θέλω το χρόνο μου να επανέλθω για να αντιμετωπίσω την νέα κατάσταση.

Η Μυρτώ ήρθε μετά από πολύ αγώνα και πολύ κόπο, την αγάπησα πριν καν την βάλουν στην αγκαλιά μου γιατί πρώτα είχα αγαπήσει την ιδέα του να γίνω μάμα και η Μυρτώ ήταν αυτή που υλοποίησε αυτή την ιδέα. Εσύ όμως ήρθες για να μου αποκαλύψεις και να μου επιβεβαιώσεις για άλλη μια φορά το θαύμα της ζωής , τη μαγεία του απρόοπτου και τη αλήθεια της πίστης.

Δεν σε έχω νοιώσει μέσα μου όμως ξέρω ότι είσαι εκεί και τρέφεσαι από μένα ,μεγαλώνεις μέσα μου και ετοιμάζεσαι για την πρώτη μας συνάντηση. Το ξέρω ότι δεν σου δίνω την σημασία που θα ήθελα ,όχι γιατί σημαίνεις κάτι λιγότερο ,όμως αυτή τη στιγμή οι προτεραιότητες έχουν να κάνουν με την αδερφούλα σου που με έχει αρκετή ανάγκη αφού ακόμα είναι πάρα πολύ μικρούλα.

Σε ευχαριστώ που με επέλεξες για να έρθεις μέσα από μένα στη ζωή ,δεν ξέρω αν εγώ είμαι η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσες να κάνεις όμως σου υπόσχομαι ότι θα σε αγαπώ και θα σε φροντίζω, θα είμαι δίπλα σου όταν με χρειάζεσαι και μακριά σου όταν δεν με χρειάζεσαι, θα φροντίσω να ζήσεις τη ζωή σου όπως αξίζει σε κάθε άνθρωπο ελεύθερος και ανεξάρτητος. Θα κάνω λάθη να το ξέρεις όμως θα φροντίζω να μαθαίνω από αυτά και να μην τα επαναλάβω. Το σίγουρο είναι ότι θα φροντίσω να περνάμε πολύ καλά.
Σ’ αγαπώ…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου