Σάββατο, 7 Μαΐου 2011

Ειμαι μαμά....



Σήμερα βρήκα ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα με μια καρτούλα απο την Μυρτώ μου.
Είμαι απίστευτα συγκινημένη αφού φέτος είναι η πρώτη φορά που γιορτάζω τη γιορτή της μητέρας και αυτό χάρη στο κοριτσάκι μου.Μετά απο 5 χρόνια προσπαθειών ,λύπης και στενοχώριας είναι εδώ μαζί μου και με κάνει να χαμογελώ μόνιμα.

Τώρα μόνο καταλαβαίνω την αξία αυτής της ημέρας, τώρα καταλαβαίνω την μανούλα μου και όλες τις μανούλες του κόσμου.

Γιατί τελικά το να είσαι μαμά είναι το πιο ξεχωριστό πράγμα του κόσμου, το να είσαι μαμά είναι απλά ένα ΘΑΥΜΑ

Η φίλη και μαμά Ολίβια και blogger http://www.eimaimama.gr/ έφτιαξε ένα απίστευτο βιντεάκι με φωτογραφίες μας και φράσεις για το τι σημαίνει η φράση είμαι μαμά (εμείς είμαστε στο 4:24) και για μένα το είμαι μαμά = ΘΑΥΜΑ δεν θα μπορούσε άλλωστε να είναι κάτι διαφορετικό

Δείτε το είναι απλά καταπληκτικό http://youtu.be/hi8SiIb-4Ak


Σε ευχαριστούμε Ολίβια να είσαι πάντα καλά να φτιάχνεις υπέροχα πράγματα.

Χρόνια πολλά μανούλες.
Χρόνια πολλά μανούλα μου!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Τατιάνα μου σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι γερή και να καμαρώνεις το "θαυματάκι" σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή