Παρασκευή, 15 Απριλίου 2011

I am back!!!!!!!

Χάθηκα ,το ξέρω και δεν μου αρέσει καθόλου αλλά οι ρυθμοί είναι τόσο γρήγοροι που δεν προλαβαίνω να αναπνεύσω.
Το θαυματάκι μου ,μου έχει πάρει τα μυαλά. Έχουμε φτάσει αισίως τους 6 μήνες και απολαμβάνω την κάθε στιγμή μαζί της.
Γυρνάω και βλέπω πίσω μου, τόσος πόνος, τόσο κλάμα ,ενέσεις, αποτυχημένες προσπάθειες και ευχαριστώ κάθε ήμερα την Παναγία που είναι παρελθόν.
Την βλέπω να κοιμάται και δεν τον πιστεύω, πιπιλάει το στήθος μου μέχρι να την πάρει ο ύπνος και πλέω σε πελάγη ευτυχίας. Είναι όμορφη σκέφτομαι και είναι δίκη μου η κόρη μου και εγώ η μαμά της . Άξιζε τελικά κάθε προσπάθεια ,κάθε δάκρυ…..
Το λέω και θα το λέω συνέχεια η πίστη είναι πολύ σημαντικό πράγμα, εγώ παρόλο τις σπερματεγχύσεις ,εξωσωματικές δεν πέρασε ούτε μια μέρα που να μην είμαι σίγουρη ότι παιδί θα κάνω, με όποιο τρόπο και κόστος ήμουν σίγουρη ότι θα γίνω μανούλα.
Μην χάνεται την ελπίδα σας……..

2 σχόλια:

  1. Το θαυματάκι σου δικαίως σου έχει πάρει τα μυαλά!!!! Και να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή μαζί της!
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε εσένα και στην οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ γλυκιά μου Χριστός Ανέστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή