Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

B-day πόσο διαφορετική φέτος...

Έσβησα αισίως 31 κεράκια εχτές και όχι δεν με ενόχλησε καθόλου, για πρώτη φορά θα έλεγα, αφού όταν πλησίαζα τα τριάντα έλεγα ότι δεν θα ξανά γιορτάσω ποτέ τα γενέθλια μου. Τα δεδομένα όμως αλλάζουν και έρχεται η μέρα που χαίρεσαι για τα κεράκια που φυσάς γιατί γυρνάς και βλέπεις δίπλα σου το μικρό σου θαυματάκι να σου χαμογελάει και θες πια να φυσάς όλο και περισσότερα κεράκια και να είσαι γερή και υγιείς για να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή μαζί του. Η ευχή μου κάθε χρόνο ήταν να αποκτήσω ένα μωρό και φέτος γέλασα πονηρά κοίταξα ψηλά και του έκλεισα το μάτι, Τον ευχαρίστησα έκλεισα τα μάτια και ευχήθηκα απλά να είναι γερή και υγιείς σε όλα της την ζωή.
Έπεσα να κοιμηθώ με ένα αχνό χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μου, ήμουν χαρούμενη για το χρόνο που έζησα που συγχρόνως ήταν ο καλύτερος και ο δυσκολότερους που έχω ζήσει, αντιφατικό μεν αληθινό δε ,αφού από τη μια μου χάρισε τη μητρότητα και από την άλλη μου πήρε τον αγαπημένο μου ξάδερφο.
Αυτή είναι η αληθινή ζωή όμως……και χαίρομαι που τη ζω.

3 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά για χτές Τατι!!! Ναι έτσι είναι η ζωή και ακριβώς γι αυτό χαίρομαι όταν έχω γενέθλια, γιατί αυτό σημαίνει οτι έζησα άλλον έναν υπέροχο χρόνο! Δεν έχουν όλοι αυτή την τύχη!

    Να χαίρεσαι και το μωρουδέλι σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο μηνα κ καλη Πρωτομαγια Τατιανα μου.Εγω μολις γεννησα εμαθα οτι εχει καρκινο ο μπαμπας μου.Τον 1ο χρονο του μωρου δεν τον χαρηκα καθολου...φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά με έμπνευση και δημιουργικότητα! Και μην εξαφανιστείς πάλι, εντάξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή